Не е нужно да Ви  казвам, че електронната търговия постоянно се променя и се развива. Една от най-големите промени през последните години е разпространението на онлайн ревюта.

Всъщност ревютата вече са се разпространили в целия свят и те се появяват независимо дали активно ги търсите и насърчавате или не.

 

 

Търсенето на онлайн ревюта стана такава стандартна част от процеса на купуване на потребителите в наши дни, че всеки онлайн търговец на дребно трябва да мисли за тях.
Всъщност, предлагам да обърнете и малко внимание  на последните статистики:
  • 70% от клиентите се консултират с рецензии или оценки, преди да направят окончателна покупка

 

  • 63% от потребителите са по-склонни да купуват от даден сайт, ако имат оценки и рецензии за продуктите.

 

  • 67% от потребителите четат 6 ревюта или повече, преди да почувстват, че могат да се доверят на бизнес достатъчно, за да направят покупка.

 

  • До 79% от потребителите вярват, че ревютата за продукти са толкова лични, колкото и личната препоръка.

 

  • 80% от потребителите са променили мнението си относно покупките въз основа на НЕГАТИВНА информация, която са открили онлайн.

 

  • Средно 75% от прегледите, публикувани на уебсайтовете за преглед, са положителни и 71% от потребителите са съгласни, че ревютата ги правят по-удобни, че купуват подходящия продукт или услуга.

 

 

С други думи, ревютата имат реална стойност за потребителите и бизнеса все повече зависи от тях. В България е известен факта, че потребителите се съмняват много в предлганите продукти, особено ако не познават бизнеса. Така че стимулирайте вашите клиетни да оставят ревю за вашите продукти.  За целта е хубаво да помислите за маркетинг план или допълнителни доработки във вашия уебсайт, така че да стимулирате процеса.