С течение на времето LinkedIn се разви от малък сайт за бизнес мрежи до нивото на основна платформа за създаване на бизнес връзки, търсене и предлагане на работни позиции, а също и за споделяне на съдържание с маркетинг цел. LinkedIn предлага възможности не само за набиране на персонал, но и за създаване на разпознаваемост на бизнеса, в това число и реклама.

Всяка секунда към LinkedIn се присъединяват нови двама потребители. Сега те са повече от 500 милиона. Ето защо LinkedIn е социална мрежа, в която можем да очакваме добри резултати от маркетинговите ни дейности. Стига да се позиционираме правилно.

LinkedIn е една от малкото онлайн платформи за B2B маркетинг, а създателите й гордо заявяват, че това е социална мрежа за професионалисти. Много от тези професионалисти са свързани с компании, като тези компании могат да се възползват значително по-добре от присъствието си в мрежата.

Ето защо Ви даваме 3 важни причини да включите Linkedin във Вашата бизнес стратегия :

 

#1 LinkedIn е по-предпочитаната платформа за B2B маркетинг пред Facebook

Свързвате се с хората, които взимат решенията. 4 от 5 от потребители в мрежата взимат бизнес решения за своите компании. Определено не е удачно да използвате Facebook,  за да направите контакт с тях.

Facebook все още е много личен канал, а потребителите предпочитат да общуват с познати лица. Те използват платформата за споделяне на лично съдържание и не желаят да споделят това съдържание с потенциални клиенти или партньори. Това е разбираемо – кой би искал потенциалният му клиент да го види по бански или след късен запой с приятели.

 

#2  Идеалното място да увеличите влиянието на бизнеса или личния си бранд

Няма по-добро място за разпространяване на професионално съдържание от LinkedIn. Използвайте го за да се наложите като инфлуенсър и да увеличите разпознаваемостта на своя бранд. С LinkedIn групите ще достигнете до повече хора, които могат да се превърнат и във Ваши клиенти. Endorsements е друга функция, чрез която други хора могат да оценят качествата Ви. Така получавате social proof и увеличавате доверието към себе си.

 

 

„LinkedIn Маркетинг & Реклама“ Практическо обучение 20 април  >>

#3 Подобрявате класирането си в търсачките

Търсачката на Google класира високо страници и постове от LinkedIn. Актуализирате информацията в страницата си редовно и оптимизирайте текстовете си за SEO. Така ще повишите класирането си в търсачките и ще увеличите трафика към страницата.

 

 

 

Пасивен или Проактивен Маркетинг

 

Има два начина да се маркетирате в LinkedInпасивно присъствие или активни действия. Както във всяка друга мрежа, колкото повече усилия вложите в LinkedIn, толкова по-голямо ще бъде възнаграждението за усилията Ви.

 

#1 Пасивен метод

Пасивният подход включва създаване на профил в LinkedIn, добавяне на познати като connections, актуализиране на профила Ви регулярно.  Дори и с тези дребни усилия, профилът Ви ще бъде откриван от потенциални клиенти, партньори и инфлуенсъри. Ето какви резултати да очаквате:

  • Профилът Ви ще се появява, ако някой търси това, което предлагате
  • Вашите връзки в LinkedIn могат да Ви свържат с други хора и фирми, които иначе не бихте могли да достигнете

 

#2 Проактивен метод

Както всички други маркетинг техники, колкото по-активен си, толкова по-бързи и качествени резултати ще получаваш. Ето какво трябва да правите, за да се възползвате максимално от възможностите на LinkedIn:

  • Поствайте често
  • Участвайте в групи
  • Изпращайте съобщения и покани на хора във Вашия кръг и участници в групи
  • Използвайте LinkedIn реклама
  • Използвайте Paid membership, за да получите още опции

LinkedIn е добър инструмент, който да добавите към своята маркетинг стратегия. Мрежата ще Ви помогне да достигнете до повече хора и да изградите своя професионален имидж.

 

Как да използвате LinkedIn качествено?
Как да изградите работещ профил за себе си или за своя бизнес?
Как да направите реклама, която носи резултат?

Научи повече за LinkedIn, запиши се:

„LinkedIn Маркетинг & Реклама“ Практическо обучение 20 април