Изграждане на дигитална стратегия

Какво означава дигитална маркетинг стратегия ?

Вашата стратегия за дигитален маркетинг е серията от действия, които Ви помагат да постигнете целите на вашата компания чрез внимателно подбрани онлайн маркетингови канали.

Ние вярваме, че стратегията за дигитален маркетинг е от съществено значение, за да се възползвате от нарастващите възможности от дигиталния маркетинг. През последните години забелязваме че много компании нямат стратегия за дигитален маркетинг, което пречи да се постигнат максималните резултати от онлайн активности. Без стратегия, всичко е като срелба в тъмното или проба и грешка.

Какво правим (накратко)

1.Определяме целите

Първате и най-важна стъпка е да определим,  какво искате да осъществите и постигнете както в бизнес, така и в маркетинг план? Искате да изградите разпознаваемост на бранда Ви? Искате да генерирате нови клиенти? Искате да получавате повече продажби или абонати по имейл?  За нас е важно да определим и посочим реалистични цели.

2.Проучване и разбиране на вашия бизнес (много добре)

Докато ние представяме рекламния фон и техническото ноу-хау на масата, вие знаете вашия бизнес и уникалните поведенчески характеристики много по-добре от нас. Нашият екип отделя време, за да разбере какво правите и как печелите пари. Ще се заемем с проучването на вашата индустрия и ще стигнем до психологическото разбиране на вашите клиенти и как най-добре да им се харесате, докато те са на сайтове за социални медии като Facebook, YouTube, Twitter и LinkedIn

3.Изследване на конкуренцията

Ние не само отделяме време, за да разберем наистина вашата индустрия и кои са различните играчи, но също така използваме различни софтуери за изследване и анализ на отпечатъка на дигиталната канали на вашите конкурентни кампании.

4. Създаване на Bayer Persona

Следващата стъпка, която предприемаме е,  да създадем, е да получим стабилно разбиране за това коя е вашата аудитория и какво ги мотивира. Това ще бъде от съществено значение, защото ще ни помогне да преценим на кои маркетингови платформи/онлайн канали, можете да ги намерите, как взаимодействат с него и какво искат да видят от вас.

5.Изграждане на фуния за продажни

Дигиталната фуния за продажби е важна маркетингова концепция, която трябва да разработим преди да разработим останалата част от стратегията. Тя се състои от няколко различни стъпки, през които купувачите преминават, за да стигнат до точката на закупуване и / или да станат клиенти в дългосрочен план.

6.Определяне къде да намерим потребители на всички етапи от маркетинг фунията

След както разберем добре коя е вашата аудитория,  идва ред да разберем как и къде да се свържем с тях и да им предадем посланието за да постигнем целите Ви.  Дали ще бъде Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Email или микс от тях е ВИНАГИ индивидуално. При подхода ни в тази част, много зависи от вашия бизнес, бюджет, конкуренция, продукт, клиент и т.н. Това е частта където разработваме индивидуална най-оптималната стратегия спрямо вас и вашите цели.

7.Разработване на конкретен план

Избрали сме маркетинговия си микс и знаем как очаквате да реагира аудиторията ви. След като направим това, е време да започнете да свързжем всичко заедно и да създаваме конкретни тактики, които ще ви помогнат да постигнете тези крайни цели. Този план се предствя в различни сцениари и включва всички тактики, които ние използваме при работата си с нашите клиенти с които работим дългосрочно. Стратегията се изпълнява в 6-12 месечен план, взависимост от динамиката на бизнеса Ви.

 

Поискай оферта