Инфлуенсър маркетинг

Не е изненадващо, че с развитието на технологиите и появата на социалните мрежи, маркетингът от уста на уста (Word of Mouth Marketing) еволюира в инфлуенсър маркетинг (Influence Marketing). Тази нова форма на разпространение на рекламно съдържание е ефективен начин за популяризиране на всеки бранд и увеличаване на продажбите му.

Какво е инфлуенсър маркетинг?

Инфлуенсър маркетингът представлява съдържание, което се разпространява от знаменитости в техни лични профили в платформи като YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat и други. Инфлуенсърът пряко комуникира с последователите си и им представя Вашия бранд – помага за изграждането на неговия имидж и положителна визия.

Такова рекламно съдържание първоначално се създава и публикува от различни известни личности с голяма база последователи. Нишата на инфлуенсърите обаче бързо еволюира и в момента не е нужно да си знаменитост поначало, за да станеш инфлуенсър.

Инфлуенсър (Influencer) може да се нарече всеки профил със сравнително голяма аудитория, над която има влияние (influence), който си партнира с различни марки за взаимна изгода.

Инфлуенсърите реално стават знаменитости сред определена аудитория, благодарение на съдържанието, което публикуват. Те споделят с последователите си опит в сфера, в която са специалисти, без значение дали в професионален, или в личен план.

По отношение на съдържанието, което споделят, инфлуенсърърите най-често са блогъри и влогъри, но също така и двете – например имат активен профил в Instagram, в който публикуват снимки и текстово съдържание, но също така имат YouTube канал, където споделят видеоклипове. Често използват една или повече платформи, в които публикуват регулярно.

Тематиката, по която пишат и говорят също е различна – пътувания, мода, човешки ресурси, лайфстайл, родителство, спорт, козметика, грим, личностно развитие,както и комбинации между темите.

Накратко:  Инфлуенсър маркетингът е начин да въздействаш на хората, като използваш влиятелни личности в интернет пространството. Брандовете си партнират с тези известни онлайн лица, за да засилят доверието в марката си и да я направят още по-популярна сред потенциалните си клиенти.

С подбора ни от доказали се инфлуенсъръри, ние ще помогнем на Вашия бизнес да се развие и набере популярност в социалните мрежи.

Нашите експерти гарантират за подходящ подбор на аудитория, качествено съдържание и висока ангажираност на всяка Ваша кампания.

Подходящ ли е за вашият бранд такъв тип маркетинг?

Истината е, че инфлуенсър маркетингът може да бъде полезен за всеки бизнес, стига да изберете правилния човек, с когото да си партнирате. Ние ще ви бъдем полезни в това отношение – ще намерим конкретна аудитория, до която да достигнем с рекламните си послания, като изберем инфлуенсърър с влияние върху вашата таргет група.

Все повече брандове в световен мащаб се доверяват на инфлуенсър маркетинга и успешно реализират целите си:

80% от маркетолозите намират инфлуенсър маркетинга за ефективен
0%
89% твърдят, че ROI е по-висок, сравнен с резултата от останалите маркетинг канали
0%
65% от компаниите планират по-голям бюджет за инфлуенсър маркетинг
0%

Нашият начин на работа:

Избор на подходящ инфлуенсър спрямо Вашата сфера на дейност, целевата група и бранда; Откриваме инфлуенсър с новаторски начин на мислене, който ще вложи усилия и ще представи Вашия бранд по най-добрия начин;

Съставяне на креативна кампания, целяща да привлече вниманието на аудиторията;

Създаване на автентично и позитивно съдържание, представящо Вашия бизнес в социалните мрежи, под формата на вдъхновяващи постове и истории;

Измерване на резултати чрез реална статистика;